Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

%100 Müşteri Memnuniyeti

İzmir Lokma Pilav ve Helva sektöründe vizyon sahibi bir kuruluş olarak biz;


Kaliteyi her zaman ön planda tutarak, müşteri isteklerini öncelikle yerine getirmek ve müşteri memnun olsa dahi daha iyisini vermeye çalışmaktır.

Başta üst yönetim olmak üzere tüm çalışanlar ile birlikte benimsediği ve görev edindiği Toplam Kalite Yönetimi anlayışını, Sürekli iyileştirmeyi sağlayarak sıfır hataya ulaşmaktır.

Tüm yasal yükümlülükleri ve referans aldığımız yönetim sistemleri şartlarını yerine getirmeyi, etkinliğini sürekli iyileştirmeyi ve güncellemeyi,

Ürün güvenliğini ve kalitesini en üst düzeyde sağlamayı,

Kaliteli hizmet üretimi için müşteri isteklerini esas olarak hertürlü perfermans değerlindirmelerinin yapılması, piyasa şartlarına bağlı en kaliteli malzemeyi, birinci sınıf işçilik ile buluşturarak kullanmak

Müşterilerimizin, tedarikçilerimizin ve diğer paydaşlarımızın beklentilerinin de ötesine geçmek için sürekli çaba göstermeyi,

Müşteri odaklı tasarlanan süreçlerimize güncel bilgi ve teknolojiyi etkin bir şekilde entegre ederek sektörde lider olmayı,

Faliyet alanlarımızda, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde karşılayacak şekilde, kusursuz ve işinin gerektirdiği profesyonel hizmeti vermek temel ilkemiz olmuştur.

Tüm faaliyetlerimizi risk ve fırsat tabanlı analizlerle birlikte sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda gerçekleştirmeyi taahüt ediyoruz.

+14 Yıllık deneyim ile çözüm ortağınız olmaktan gurur duyuyoruz.